Myyntiesitys B2B ja B2C pk-yrityksille

Erottautuva myyntiesitys

Tuleeko myyntiesityksenne ratkaisun hyödyt asiakkaalle riittävän selkeästi ilmi? Puuttuuko teiltä erottautuva myyntiesitys?

Jos myyntiesityksenne ytimessä on teidän yritys, teidän tuotteet/palvelut ja niiden tekniset ominaisuudet on hyvä pysähtyä miettimään, että onko nämä juuri ne asiat mitkä asiakasta kiinnostaa?

Asiakas haluaa kuulla vastauksen kysymykseen: ”Miksi investoisin teidän ratkaisuun?” Tällöin esityksen keskiössä on oltava asiakkaan saama lisäarvo, heidän todelliset tarpeet ja teidän erottautuva ratkaisu.

  • Myyntiesityksen pohjana on yrityksen kilpailuetu
  • Tehdään strategiassa valitulle asiakkaalle myyntiesitys, jonka ytimessä on asiakkaan tarpeet, teidän ratkaisu ja ratkaisun tuottama lisäarvo

Palvelukuvaus

  • Valitaan asiakaskohderyhmä, jolle myyntiesitys tehdään
  • 3kpl x 3h työpajoja, joissa työstetään yhdessä myyntiesitystä
  • Yhden työpajan kesto 3h.
  • Myyntiesityksen palvelun kesto 2-3 viikkoa

Toimin työpajoissa fasilitoijana ja osallistun myös aktiivisesti sisällön luontiin. Tuon hyviä toimintamalleja myös muilta toimialoilta.

Osallistujat voivat keskittyä täysin myyntiesityksen pohdintaan.

Palvelun tuotos

  • Visuaalisesti tyylikäs myyntiesitys, jonka ytimessä on asiakkaan saama lisäarvo
  • Asiakas saa kilpailuetuun pohjautuvan myyntiesityksen, joka toimii myynnin päivittäisenä työkaluna
  • Esitys on Powerpoint-muodossa ja muokattavissa sitä mukaa, kun opitaan markkinasta lisää

Palvelun hyödyt

  • Esityksen avulla asiakas näkee saamansa lisäarvon
  • Asiakkaalle tulee tunne, että hänen tarpeita on kuultu ja hänet on ymmärretty oikein
  • Myyntiesityksen avulla tarina tulee kerrottua myyjillä oikein ja oikeassa järjestyksessä
  • Markkinointiin ja myyntiin saadaan ostopäätöstä edistävä myyntiviesti
  • Esityksen avulla erottaudutaan muista ja asiakas on valmis maksamaan enemmän
  • Yritys oppii kuinka ammattimainen myyntiesitys tehdään

Hinta alkaen 3800 €*

*) ALV 0%. Lopullinen hinta riippuu toimeksiannon lopullisesta sisällöstä ja toteutuksen sijainnista

”Tuon asiakkaanne äänen kuuluviin”

”Selvitetään miksi asiakas ostaa teiltä tai ei osta?”

”Luodaan täysin uutta liiketoimintaa ja lisää arvoa asiakkaalle”

Asiakastyytyväisyys 9,3/10

Pyydä veloitukseton “Asiakkaan silmin” -analyysi

niin saat tietää miltä yrityksesi näyttää ”Asiakkaan silmin” ja saat uusia asiakasarvoa tuottavia kehitysideoita. Analyysistä käy ilmi mm.

  • Miten asiakkaidenne tarpeet on huomioitu?
  • Miten selkeästi teidän ratkaisut on esitetty?
  • Tuleeko ratkaisujen käytännön hyödyt hyvin ilmi?
  • Mitä asiakas teiltä aina saa?
  • Onko asiakkaan itsenäinen ostoprosessin eteneminen sujuva?
  • Puhutteleeko viestintänne asiakasta?
  • Miksi asiakas ostaa teiltä tai ei osta?

Analyysi voidaan käydä läpi tapaamalla paikan päällä tai Teamsin välityksellä. Kesto 30-60min.

Vain n. 3 %:lla suomalaisista yrityksistä on aito kilpailuetu

Kilpailukyky

Asiakas pitää ratkaisuanne VAIN kilpailukykyisenä. Tämä johtaa siihen, että yleensä halvin hinta voittaa, jos ratkaisu ”täyttää” tarjouspyynnössä mainittavan speksin.

Kilpailuetu

Yrityksenne tarjoaa jotain mitä muilta ei saa. Kilpailuetu tuottaa asiakkaalle eniten arvoa ja on ratkaiseva asia, miksi asiakas valitsee juuri teidän yrityksen