Tuleeko myyntiesityksenne ratkaisun hyödyt asiakkaalle riittävän selkeästi ilmi? Puuttuuko teiltä erottautuva myyntiesitys?
Jos myyntiesityksenne ytimessä on teidän yritys, teidän tuotteet/palvelut ja niiden tekniset ominaisuudet on hyvä pysähtyä miettimään, että onko nämä juuri ne asiat mitkä asiakasta kiinnostaa?
Asiakas haluaa kuulla vastauksen kysymykseen: ”Miksi investoisin teidän ratkaisuun?” Tällöin esityksen keskiössä on oltava asiakkaan saama lisäarvo, heidän todelliset tarpeet ja teidän erottautuva ratkaisu.
Toimin työpajoissa fasilitoijana ja osallistun myös aktiivisesti sisällön luontiin. Tuon hyviä toimintamalleja myös muilta toimialoilta.
Osallistujat voivat keskittyä täysin myyntiesityksen pohdintaan.
*) ALV 0%. Lopullinen hinta riippuu toimeksiannon lopullisesta sisällöstä ja toteutuksen sijainnista
”Tuon asiakkaanne äänen kuuluviin”
”Selvitetään miksi asiakas ostaa teiltä tai ei osta?”
”Luodaan täysin uutta liiketoimintaa ja lisää arvoa asiakkaalle”
Asiakastyytyväisyys 9,3/10
niin saat tietää miltä yrityksesi näyttää ”Asiakkaan silmin” ja saat uusia asiakasarvoa tuottavia kehitysideoita. Analyysistä käy ilmi mm.
Analyysi voidaan käydä läpi tapaamalla paikan päällä tai Teamsin välityksellä. Kesto 30-60min.
Asiakas pitää ratkaisuanne VAIN kilpailukykyisenä. Tämä johtaa siihen, että yleensä halvin hinta voittaa, jos ratkaisu ”täyttää” tarjouspyynnössä mainittavan speksin.
Yrityksenne tarjoaa jotain mitä muilta ei saa. Kilpailuetu tuottaa asiakkaalle eniten arvoa ja on ratkaiseva asia, miksi asiakas valitsee juuri teidän yrityksen