Vain 3 %:lla suomalaisista yrityksistä on aito kilpailuetu eli 97 % on tilanteessa, jossa asiakas ei näe erottautumista. Tämä johtaa siihen, että ”parhaasta” tarjoajasta ei juurikaan makseta enempää kuin halvimmasta ratkaisusta.
Kaiken lähtökohta strategian kirkastuksessa:
Taustakartoitus, Ymmärrys nykytilasta, Näkemys tulevasta, Kokonaiskuva & valinnat, Toimintasuunnitelman laatiminen
Hoidan työpajojen suunnittelun, toteutuksen ja yhteenvedon. Osallistun lisäksi aktiivisesti nykyrakenteiden rakentavaan haastamiseen ja uudenlaisten ajatusten herättämiseen. Jaan kaiken osaamiseni palvelun aikana ja tuon hyviä toimintamalleja myös muilta toimialoilta.
Osallistujat voivat keskittyä täysin strategian pohdintaan
Asiakas saa kilpailuetuun pohjautuvan strategian ja toimintasuunnitelman, joka toimii johtoryhmän ja hallituksen raportoinnin työkaluna
Asiakkaat valitsevat teidät todennäköisemmin toimittajaksi.
*) ALV 0%. Lopullinen hinta riippuu toimeksiannon lopullisesta sisällöstä ja toteutuksen sijainnista
”Tuon asiakkaanne äänen kuuluviin”
”Selvitetään miksi asiakas ostaa teiltä tai ei osta?”
”Luodaan täysin uutta liiketoimintaa ja lisää arvoa asiakkaalle”
Asiakastyytyväisyys 9,3/10
niin saat tietää miltä yrityksesi näyttää ”Asiakkaan silmin” ja saat uusia asiakasarvoa tuottavia kehitysideoita. Analyysistä käy ilmi mm.
Analyysi voidaan käydä läpi tapaamalla paikan päällä tai Teamsin välityksellä. Kesto 30-60min.
Asiakas pitää ratkaisuanne VAIN kilpailukykyisenä. Tämä johtaa siihen, että yleensä halvin hinta voittaa, jos ratkaisu ”täyttää” tarjouspyynnössä mainittavan speksin.
Yrityksenne tarjoaa jotain mitä muilta ei saa. Kilpailuetu tuottaa asiakkaalle eniten arvoa ja on ratkaiseva asia, miksi asiakas valitsee juuri teidän yrityksen