Tässä kohtaa on hyvä huomioida seuraava fakta: Vain n. 3 %:lla suomalaisista yrityksistä on aito kilpailuetu eli 97 % on tilanteessa, jossa asiakas ei näe erottautumista ja tämä johtaa yleensä siihen, että ”parhaasta” tarjoajasta ei juurikaan makseta enempää kuin halvimmasta ratkaisusta.
Hoidan työpajojen suunnittelun, toteutuksen ja yhteenvedon. Osallistun lisäksi aktiivisesti uudenlaisten ajatusten herättämiseen ja kilpailuedun kirkastamiseen. Jaan kaiken osaamiseni palvelun aikana ja tuon hyviä toimintamalleja myös muilta toimialoilta.
*) ALV 0%. Lopullinen hinta riippuu toimeksiannon lopullisesta sisällöstä ja toteutuksen sijainnista
”Tuon asiakkaanne äänen kuuluviin”
”Selvitetään miksi asiakas ostaa teiltä tai ei osta?”
”Luodaan täysin uutta liiketoimintaa ja lisää arvoa asiakkaalle”
Asiakastyytyväisyys 9,3/10
niin saat tietää miltä yrityksesi näyttää ”Asiakkaan silmin” ja saat uusia asiakasarvoa tuottavia kehitysideoita. Analyysistä käy ilmi mm.
Analyysi voidaan käydä läpi tapaamalla paikan päällä tai Teamsin välityksellä. Kesto 30-60min.
Asiakas pitää ratkaisuanne VAIN kilpailukykyisenä. Tämä johtaa siihen, että yleensä halvin hinta voittaa, jos ratkaisu ”täyttää” tarjouspyynnössä mainittavan speksin.
Yrityksenne tarjoaa jotain mitä muilta ei saa. Kilpailuetu tuottaa asiakkaalle eniten arvoa ja on ratkaiseva asia, miksi asiakas valitsee juuri teidän yrityksen